Zobrazeno 1 - 10
of 189
pro vyhledávání: '"Exploratory talk"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Claire Polo
Publikováno v:
Questions Vives, Vol 37 (2022)
At the crossroads of education and linguistics, my argument is based on a corpus of ten videotaped debates organized in 2011 and 2012 in Mexico, the US and France. The studied innovative pedagogical activity brings teenagers to reason about what woul
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/92f9271fa05c47b1bcd24d47d6444c4a
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
International Journal for Lesson and Learning Studies, 2019, Vol. 8, Issue 4, pp. 290-304.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/IJLLS-04-2019-0034
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Brady, John
Publikováno v:
Acta Paedagogica Vilnensia. (40):94-110
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=682265
Publikováno v:
Bratlie, Carine Hiorth-Schøyen. "Hjelp meg til å gjøre det selv!". En studie av hva som karakteriserer litteraturundervisningen på ungdomstrinnet ved en montessoriskole.. Master thesis, University of Oslo, 2021
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/10852/89047
https://www.duo.uio.no/bitstream/handle/10852/89047/18/Bratlie_NDID4009_Masteroppgave.pdf
https://www.duo.uio.no/bitstream/handle/10852/89047/18/Bratlie_NDID4009_Masteroppgave.pdf
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.