Zobrazeno 1 - 10
of 88
pro vyhledávání: '"Exploration and discovery"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Informatics, Vol 4, Iss 3, p 21 (2017)
The increase of data collection in various domains calls for an adaptation of methods of visualization to tackle magnitudes exceeding the number of available pixels on screens and challenging interactivity. This growth of datasets size has been suppo
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/f779e13ddeeb4600bd99d3068697cde7
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Informatics, Vol 3, Iss 4, p 40018 (2016)
This paper presents the Animated VISualization Tool (AVIST), an exploration-oriented data visualization tool that enables rapidly exploring and filtering large time series multidimensional datasets. AVIST highlights interactive data exploration by re
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/42ec9c96e36b486bb2447793ad7f3973
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Marchese Fabio, Mel Krokos, Varvara Antoniou, Sciacca Eva, Russo Elena, Kearl Martin, Malcolm Whitworth, Becciani Ugo, Vitello Fabio, Bonali Fabio Luca, Nomikou Paraskevi, Fallati Luca
Publikováno v:
Krokos, M, Luca, B F, Fabio, V, Antoniou, V, Ugo, B, Elena, R, Fabio, M, Luca, F, Paraskevi, N, Martin, K, Eva, S & Whitworth, M 2019, Workflows for virtual reality visualisation and navigation scenarios in earth sciences . in Proceedings of the 5th International Conference on Geographical Information Systems Theory, Applications and Management-Volume 1: GISTAM . SciTePress, pp. 297-304, 5th International Conference on Geographical Information Systems Theory, Applications and Management, Heraklion, Crete, Greece, 3/05/19 . https://doi.org/10.5220/0007765302970304
Scopus-Elsevier
GISTAM
Scopus-Elsevier
GISTAM
This paper presents generic guidelines for constructing customised workflows exploiting game engine technologies aimed at allowing scientists to navigate and interact with their own virtual environments. We have deployed Unity which is a cross-platfo
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::0988f66142ab6b6a63aa627007dc73ba
http://hdl.handle.net/10281/231133
http://hdl.handle.net/10281/231133
Autor:
Cizinsky, Stefan
Pokémon GO hit the world with a bang in the summer of 2016 and has since then set new records regarding revenue on multiple occasions. It has been researched extensively, although first and foremost from a HCI (human-computer interactions) and healt
Externí odkaz:
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:su:diva-185719