Zobrazeno 1 - 10
of 28 507
pro vyhledávání: '"Explicit teaching"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
British Journal of Educational Psychology. Dec2021, Vol. 91 Issue 4, p1231-1248. 18p. 4 Charts, 2 Graphs.
Publikováno v:
Journal of English Language Teaching and Learning, Vol 15, Iss 31, Pp 255-269 (2023)
The present study investigated the role of explicit instruction on the acquisition of English relative clauses by focusing on resumptive pronouns among Iranian learners of English at an intermediate level of proficiency. The study focused on two stru
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/b938209b77f1406c9adbe7aae70fb9fe
Publikováno v:
South African Journal of Childhood Education, Vol 12, Iss 1, Pp e1-e10 (2022)
Background: Reading comprehension is one of the most important skills a learner needs for academic achievement and is something which many South African learners lack. Studies suggest that explicit teaching of comprehension strategies has the potenti
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/6112a758624048fb80f347e6e8ae7951
Autor:
SHEERMAN, ALINDA
Publikováno v:
Access (10300155). Sep2024, Vol. 38 Issue 3, p29-33. 5p.