Zobrazeno 1 - 10
of 156
pro vyhledávání: '"Explained variance"'
Autor:
Wei Liu, Xuemin Zhang
Publikováno v:
NeuroImage, Vol 303, Iss , Pp 120925- (2024)
The ongoing brain activity serves as a baseline that supports both internal and external cognitive processes. However, its precise nature remains unclear. Considering that people display various patterns of brain activity even when engaging in the sa
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/cdae1e7d00694c28a7e1f3bd0314d732
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Frontiers in Psychology, Vol 13 (2022)
We aimed to numerically assess the progress of modern psychological science. Average explained variance in 1565 included articles was 42.8 percent, and this was constant during 1956 to 2022. We explored whether this could be explained by a combinatio
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/a44eecc5445f466ba77caf2737b4ac30
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Nutritional Science, Vol 11 (2022)
Food insecurity is an important public health concern; however, research into this phenomenon within the Netherlands is limited. Food insecurity is not solely related to individual factors, but can also be influenced by various factors in the social
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/860108e8e8dd4f14939d3f398f76dec3
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.