Zobrazeno 1 - 10
of 306
pro vyhledávání: '"Expertise reversal effect"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Research and Practice in Technology Enhanced Learning, Vol 17, Iss 1, Pp 1-20 (2022)
Abstract This study investigates the effects of annotation on abstract and concrete visual representations in science education. Two studies were conducted: Study 1 investigated the interaction between annotation and visual representations. The resul
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/88fd178cd3614cd6a6c10a7827b7aaa3
Autor:
Lukas Wesenberg, Felix Krieglstein, Sebastian Jansen, Günter Daniel Rey, Maik Beege, Sascha Schneider
Publikováno v:
Frontiers in Psychology, Vol 13 (2022)
Several studies highlight the importance of the order of different instructional methods when designing learning environments. Correct but also erroneous worked examples are frequently used methods to foster students’ learning performance, especial
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/2f25747a1101407f80d107849512a861
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Huynh Cong Minh Hung
Publikováno v:
Ho Chi Minh City Open University Journal of Science - Social Sciences, Vol 7, Iss 1, Pp 74-83 (2017)
Cognitive Load Theory assists researchers in designing instructional procedures that can lead to enhancement of reading skills. This paper aims to examine cognitive load effect as expertise reversal effect on reading comprehension of English for Spec
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/635aad76d28b40f9b81657557fe75e20
Publikováno v:
Journal of Educational Technology & Society, 2015 Oct 01. 18(4), 113-127.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/jeductechsoci.18.4.113
Publikováno v:
Journal of Educational Technology & Society, 2015 Oct 01. 18(4), 199-210.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/jeductechsoci.18.4.199
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.