Zobrazeno 1 - 10
of 485
pro vyhledávání: '"Expert finding"'
Autor:
Ilma Alpha Mannix, Evi Yulianti
Publikováno v:
IJAIN (International Journal of Advances in Intelligent Informatics), Vol 10, Iss 2, Pp 280-295 (2024)
Academic expert finding has numerous advantages, such as: finding paper-reviewers, research collaboration, enhancing knowledge transfer, etc. Especially, for research collaboration, researchers tend to seek collaborators who share similar backgrounds
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/c83d85b016874097bd155b96d71d8616
Autor:
Sahar Borna, Barbara A. Barry, Svetlana Makarova, Yogesh Parte, Clifton R. Haider, Ajai Sehgal, Bradley C. Leibovich, Antonio Jorge Forte
Publikováno v:
European Journal of Investigation in Health, Psychology and Education, Vol 14, Iss 5, Pp 1182-1196 (2024)
With abundant information and interconnectedness among people, identifying knowledgeable individuals in specific domains has become crucial for organizations. Artificial intelligence (AI) algorithms have been employed to evaluate the knowledge and lo
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/db62a0657dbd44238f1af0e25ce38341
Publikováno v:
Journal of King Saud University: Computer and Information Sciences, Vol 36, Iss 6, Pp 102111- (2024)
The advent of online social networks (OSNs) has catalyzed the formation of novel learning communities. Identifying experts within OSNs has become a critical component for facilitating knowledge exchange and enhancing self-awareness, particularly in c
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/befdf9965c1649dd9f47353f8857b76e
Publikováno v:
IEEE Access, Vol 12, Pp 142168-142180 (2024)
expert finding in community question answering sites aims to match target questions with experts who are most likely to provide satisfactory answers. Network embedding techniques have been highly successful in expert finding. Nevertheless, most netwo
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/64dc042d23174aa88f5fb112a2a2510b
Publikováno v:
IEEE Access, Vol 12, Pp 116622-116636 (2024)
The dynamic shifts in educational settings have led scholars to explore online social networks (OSNs) as emergent environment for learning communities. Recognized for their effectiveness in fostering lifelong learning, these online groups surpass tra
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/bc0b35cf4b3f4ebdaac0fb6720e91182
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Luis M. de Campos, Juan M. Fernández-Luna, Juan F. Huete, Francisco J. Ribadas-Pena, Néstor Bolaños
Publikováno v:
Algorithms, Vol 17, Iss 2, p 51 (2024)
In the context of academic expert finding, this paper investigates and compares the performance of information retrieval (IR) and machine learning (ML) methods, including deep learning, to approach the problem of identifying academic figures who are
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/5f71e056202a41e58845899508c6ff96
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.