Zobrazeno 1 - 10
of 103
pro vyhledávání: '"Experiential pedagogy"'
Publikováno v:
BMC Nursing, Vol 23, Iss 1, Pp 1-10 (2024)
Abstract Background Graduate Entry Nursing (GEN) programmes have been introduced as another entry point to nurse registration. In the development of a new GEN programme, a problem-based approach to learning was used to develop critical thinking and c
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/7bfe984916614913bb4dd14cd2f57be6
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Lawrence R. Frey, Emily Loker
Publikováno v:
Journal of Communication Pedagogy, Vol 3, Pp 20-26 (2020)
Today’s college students are experiencing unprecedented high levels of anxiety, resulting in devastating effects. This essay challenges communication educators to respond directly to this significant issue by employing an experiential pedagogy that
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/788e7dc1cbfc479882ed9624f1bf6775
Autor:
Žugec, Jože
Publikováno v:
DRUŠTVENE DEVIJACIJE / SOCIAL DEVIATIONS. IV(4):353-356
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=782286
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Balíková, Marie
The Bachelor thesis deals with the possibility of using experiential pedagogy programs to mediate visual impairment to intact children in the basic elementary school. The thesis describes the issue of visual impairment, its classification and functio
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______2186::832665de45203539cbfdeb574594b5bd
http://www.nusl.cz/ntk/nusl-527097
http://www.nusl.cz/ntk/nusl-527097
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com//search/book-detail?id=1102575
Autor:
Sellers, Kathleen Marie
This study examines the professional experiences of three teachers in a national network of urban, low-income serving, Catholic high schools. These teacher-participants were chosen to participate in this study because they engaged in experiential, co