Zobrazeno 1 - 10
of 39
pro vyhledávání: '"Expectancy-confirmation theory"'
Autor:
Guangying Wang
Publikováno v:
Heliyon, Vol 10, Iss 18, Pp e36854- (2024)
This research aims to investigate the relationships and mutual influence between the digitalization of international trade and customer satisfaction in the context of the post-COVID-19 economy. To achieve this objective, a comprehensive research proj
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/ead4010fd07d4d5d87b1c43a956015ab
Autor:
Wang, Guangying a, b
Publikováno v:
In Heliyon 30 September 2024 10(18)
Autor:
Philip Siaw Kissi
Publikováno v:
Cogent Business & Management, Vol 10, Iss 3 (2023)
AbstractThis study aims to fill the gap by identifying factors and their effects on job seekers’ satisfaction with existing e-recruitment systems. A longitudinal cohort research design was employed for the study. Semi-structured interviews and a su
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/cbabc3803fbb4d36a2bedf81b4f98faf
Publikováno v:
Jurnal Sisfokom, Vol 11, Iss 3, Pp 325-331 (2022)
Internet menjadi hal yang diminati masyarakat dengan fakta kenaikan pengguna pada tahun 2020 sekitar 73,7%. Menurut APJII salah satu penyebab peningkatan pengguna internet karena kebutuhan yang menyebabkan segala proses tatap muka diubah menjadi tata
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/06eaca181db8471e90dc2b4ad7df855a
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Fan-Chuan Tseng
Publikováno v:
Cogent Business & Management, Vol 7, Iss 1 (2020)
With the emergence of online social networks and entrepreneur projects, crowdfunding is gaining popularity to raise money for a new project. In the online crowdfunding platform, the members (including project initiators and supports) share ideas to s
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/f03ab32886b445c6932e95b9aa804023
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Chea, Sophea, Luo, Margaret Meiling
Publikováno v:
International Journal of Electronic Commerce, 2008 Apr 01. 12(3), 29-56.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/27751259