Zobrazeno 1 - 10
of 1 061
pro vyhledávání: '"Expectancy disconfirmation paradigm"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Rodney Duffett, Dylan Cromhout
Publikováno v:
Education Sciences, Vol 12, Iss 12, p 847 (2022)
The success of small, medium, and micro enterprises (SMMEs) is especially important for increasing employment and economic growth that is sustainable in developing nations. SMMEs are reported to be more successful if they use particular business mana
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/531f93662f7a41d69b915a5816621117
Publikováno v:
In Tourism Management 2011 32(1):106-113
Autor:
García Centeno, María del Carmen, Fernández-Avilés Calderón, Gema, Montero Lorenzo, Jose María
Publikováno v:
Rect@, Vol 11, Iss 1, Pp 155-177 (2010)
A pesar de la emergencia de nuevas estrategias, los modelos de expectativas-confirmación de las mismas son muy populares en las investigaciones de turismo. Esta es la razón por la que se revisan tres aspectos: (i) son diferentes a las investigacion
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/f32c9c2f20c748e591c81eac69c119f6
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Sport and Leisure Studies. 62:411-423
Autor:
Cromhout, Dylan1, Duffett, Rodney1 duffetr@cput.ac.za
Publikováno v:
Small Business International Review. 2022, Vol. 6 Issue 1, p1-15. 15p.
Publikováno v:
Tourism Management. 32:106-113
Today millions of consumers connect with one another on travel blogs as both contributors and users. Contributors share detailed narratives of their recent experience with specific hotels/resorts leading to recommendations, while users acquire inform
Publikováno v:
Journal of Sport and Leisure Studies. 50:367-380
Autor:
Dylan Cromhout, Rodney Duffett
Publikováno v:
Small Business International Review, Vol 6, Iss 1, p e422 (2022)
A number of SMEs lack the essential marketing skills, knowledge, tools and resources, and financial access to ensure the survival of their businesses. Service learning could be used as an effective pedagogy for assisting SMEs with vital marketing com
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/2029d195b8984ee186224a9a6f3be90d