Zobrazeno 1 - 5
of 5
pro vyhledávání: '"Exclusion trials"'
Autor:
Luiza Costa Langsdorff, Camila Domeniconi, Andréia Schmidt, Camila Graciella Gomes, Deisy das Graças de Souza
Publikováno v:
Psicologia: Reflexão e Crítica, Vol 30, Iss 1, Pp 1-10 (2017)
Abstract This study aimed to investigate the number of exclusion trials necessary for teaching auditory-visual relationships to individuals with autism and Down syndrome. Study participants were seven individuals with autism and a history of early be
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/9b0bd22cfa914757b011265bd6411b12
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Andréia Schmidt, Camila Graciella Santos Gomes, Luiza Costa Langsdorff, Camila Domeniconi, Deisy das Graças de Souza
Publikováno v:
Psicologia, Reflexão e Crítica : revista semestral do Departamento de Psicologia da UFRGS
Psicologia: Reflexão e Crítica, Volume: 30, Article number: 9, Published: 01 JUN 2017
Repositório Institucional da USP (Biblioteca Digital da Produção Intelectual)
Universidade de São Paulo (USP)
instacron:USP
Psicologia: Reflexão e Crítica v.30 2017
Psicologia (Universidade Federal do Rio Grande do Sul. Online)
Universidade Federal do Rio Grande do Sul (UFRGS)
instacron:UFRGS
Psicologia: Reflexão e Crítica, Vol 30, Iss 1, Pp 1-10 (2017)
Psicologia: Reflexão e Crítica, Volume: 30, Article number: 9, Published: 01 JUN 2017
Repositório Institucional da USP (Biblioteca Digital da Produção Intelectual)
Universidade de São Paulo (USP)
instacron:USP
Psicologia: Reflexão e Crítica v.30 2017
Psicologia (Universidade Federal do Rio Grande do Sul. Online)
Universidade Federal do Rio Grande do Sul (UFRGS)
instacron:UFRGS
Psicologia: Reflexão e Crítica, Vol 30, Iss 1, Pp 1-10 (2017)
This study aimed to investigate the number of exclusion trials necessary for teaching auditory-visual relationships to individuals with autism and Down syndrome. Study participants were seven individuals with autism and a history of early behavioral
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.