Zobrazeno 1 - 10
of 133
pro vyhledávání: '"Ewusie, Joycelyne"'
Autor:
Ewusie, Joycelyne E
This is a sandwich thesis
In an interrupted time series (ITS) design, data are collected at multiple time points before and after the implementation of an intervention or program to investigate the effect of the intervention on an outcome of int
In an interrupted time series (ITS) design, data are collected at multiple time points before and after the implementation of an intervention or program to investigate the effect of the intervention on an outcome of int
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/11375/24019
Autor:
Morgan, Rebecca L., Yepes-Nuñez, Juan José, Ewusie, Joycelyne, Mbuagbaw, Lawrence, Chang, Stephanie, Baldeh, Tejan, Hempel, Susanne, Helfand, Mark, Shekelle, Paul, Wilt, Timothy J., Schünemann, Holger J.
Publikováno v:
In Journal of Clinical Epidemiology February 2023 154:125-135
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Ewusie, Joycelyne E.
Malnutrition and Anemia in children continue to be major public health challenges in most developing countries, particularly in Africa. Malnutrition and Anemia pervade all aspects of their health, growth, cognitive and social development. They lead t
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/11375/13805
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.