Zobrazeno 1 - 10
of 27
pro vyhledávání: '"Evidence credibility"'
Autor:
Yuting Xie, Shujun Fan, Yana Luo, Jiaxin Li, Yidan Zhang, Lixin Hu, Huiling Qiu, Ganglong Zhou, Joachim Heinrich, Tianyu Zhao, Zhengtu Li, Li Li, Aimin Xu, John S. Ji, Zhoubin Zhang, Yuanzhong Zhou, Sam S.S. Lau, Xiaoguang Zou, Guanghui Dong, Payam Dadvand, Boyi Yang
Publikováno v:
EBioMedicine, Vol 106, Iss , Pp 105261- (2024)
Summary: Background: Green space is an important part of the human living environment, with many epidemiological studies estimating its impact on human health. However, no study has quantitatively assessed the credibility of the existing evidence, im
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/2a9df4c4b53b4bdfb979188167b7f62d
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Jiali Weng, Fuyuan Xiao
Publikováno v:
IEEE Access, Vol 7, Pp 146144-146157 (2019)
The improvement in recognition accuracy of a multi-sensor system is inseparable from the sensors' dynamic reliability, especially in the case of highly conflicting information. Recent research on multi-sensor system has shown that a difficult problem
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/bf0c063533da4001be5638268f4a8941
Publikováno v:
BMC Pediatrics, Vol 18, Iss 1, Pp 1-12 (2018)
Abstract Background Network meta-analysis (NMA) is a powerful analytic tool that allows simultaneous comparison between several management/treatment alternatives even when direct comparisons of the alternatives (such as the case in which treatments a
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/5fab27c758694680bead6c680ab358f7
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
BMC Pediatrics
BMC Pediatrics, Vol 18, Iss 1, Pp 1-12 (2018)
BMC Pediatrics, Vol 18, Iss 1, Pp 1-12 (2018)
Background Network meta-analysis (NMA) is a powerful analytic tool that allows simultaneous comparison between several management/treatment alternatives even when direct comparisons of the alternatives (such as the case in which treatments are compar
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Frederiki Terzian, Dimitris Kafouris, Andreas Ch. Hadjichambis, Eleni A. Kyza, Iolie Nicolaidou
Publikováno v:
Journal of Research in Science Teaching. 48:711-744
Assessing the credibility of evidence in complex, socio-scientific problems is of paramount importance. However, there is little discussion in the science education literature on this topic and on how students can be supported in developing such skil
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.