Zobrazeno 1 - 10
of 137
pro vyhledávání: '"Evidence based learning"'
Publikováno v:
BMC Medical Education, Vol 24, Iss 1, Pp 1-8 (2024)
Abstract Background The aim of this study was to evaluate the effectiveness of team-, case-, lecture-, and evidence-based learning (TCLEBL) methods in cultivating students’ clinical and research abilities, as compared to traditional lecture-based l
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/25c4df1fe3bc40f58e1c9588031e2a7c
Autor:
Zi-Zhan Li, Hao Lin, Yuan-Ming Xu, Qi-Wen Man, Tian-Fu Wu, Zhe Shao, Shanshan Liang, Lin-Lin Bu, Bing Liu
Publikováno v:
Scientific Reports, Vol 14, Iss 1, Pp 1-9 (2024)
Abstract The traditional lecture-based learning (LBL) method is facing great challenges due to its low efficiency and single proceeding form. We designed a PRI-E learning mode that combined and modified problem-based, case-based, and evidence-based l
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/4abcd2e68c30417c894712cba8a3dc1d
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Frontiers in Built Environment, Vol 7 (2021)
Purposes: This article presents a recent research into megaproject sustainability with a particular focus on identifying a structure of its body of knowledge so as to establish the methodology of megaproject assessment on sustainability (MAS), which
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/d7bda3f3c29d47fdb83640344d90eb7d
Publikováno v:
BMC Medical Education, Vol 19, Iss 1, Pp 1-9 (2019)
Abstract Background This study aimed to investigate the benefits and challenges of the flipped classroom combined with team-, case-, lecture- and evidence-based learning (FC-TCLEBL) for ophthalmology teaching for eight-year program students. Methods
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/c273ae9ea65049829ca79a344654c97d
Publikováno v:
IEEE Access, Vol 7, Pp 123820-123829 (2019)
Learning games are becoming popular among teachers as educational tools. However, despite all the game development quality processes (e.g., beta testing), there is no total assurance about the game design appropriateness to the students' cognitive sk
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/05b8ef27839e4543a75a6efbd73d35a5
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.