Zobrazeno 1 - 10
of 5 525
pro vyhledávání: '"Evidence based learning"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
BMC Medical Education, Vol 24, Iss 1, Pp 1-8 (2024)
Abstract Background The aim of this study was to evaluate the effectiveness of team-, case-, lecture-, and evidence-based learning (TCLEBL) methods in cultivating students’ clinical and research abilities, as compared to traditional lecture-based l
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/25c4df1fe3bc40f58e1c9588031e2a7c
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Spicer, Jennifer O.1 (AUTHOR) jennifer.spicer@emory.edu, Ujunwa, Katherine C.2 (AUTHOR), Witt, Lucy S.1 (AUTHOR), Meka, Jennifer3 (AUTHOR), Gooding, Holly C.4 (AUTHOR)
Publikováno v:
Medical Teacher. Dec2023, Vol. 45 Issue 12, p1380-1386. 7p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Helena Teede, Dominique A. Cadilhac, Tara Purvis, Monique F. Kilkenny, Bruce C.V. Campbell, Coralie English, Alison Johnson, Emily Callander, Rohan S. Grimley, Christopher Levi, Sandy Middleton, Kelvin Hill, Joanne Enticott
Publikováno v:
BMC Medicine, Vol 22, Iss 1, Pp 1-9 (2024)
Abstract Background In the context of expanding digital health tools, the health system is ready for Learning Health System (LHS) models. These models, with proper governance and stakeholder engagement, enable the integration of digital infrastructur
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/0622a429cb5d4d08baa7112c5b0e065f