Zobrazeno 1 - 10
of 165
pro vyhledávání: '"Evidència"'
Publikováno v:
In Actas dermosifiliograficas January 2025 116(1):T31-T38
Publikováno v:
In Actas dermosifiliograficas January 2025 116(1):31-38
Autor:
Papuzinski, Cristian a, b, c, Loézar, Cristóbal a, b, c, Carvajal, Natalia b, Vargas, Manuel a, b, c, Borgeat, Marjorie c, d, Madrid, Eva a, b, c, Pérez-Bracchiglione, Javier a, b, c, Arancibia, Marcelo a, b, c, ⁎
Publikováno v:
In Educación Médica June 2021 22 Supplement 3:179-184
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Digital Education Review; No 43 (2023): Number 43, June 2023; 18-36
Digital Education Review; No. 43 (2023): Number 43, June 2023; 18-36
Digital Education Review; Núm. 43 (2023): Number 43, June 2023; 18-36
Digital Education Review; No. 43 (2023): Number 43, June 2023; 18-36
Digital Education Review; Núm. 43 (2023): Number 43, June 2023; 18-36
Les tecnologies mòbils s'han utilitzat cada cop més en l'educació per millorar l'ensenyament i l'aprenentatge entre els estudiants. Els autors han revisat estudis qualitatius que se centraven en enfocaments per transformar els programes de formaci
Autor:
Michael Anderson, Aoife Molloy, Laia Maynou, Ilias Kyriopoulos, Alistair McGuire, Elias Mossialos
Publikováno v:
BMJ Quality & Safety. 32:90-99
BackgroundThe NHS England evidence-based interventions programme (EBI), launched in April 2019, is a novel nationally led initiative to encourage disinvestment in low value care.MethodWe sought to evaluate the effectiveness of this policy by using a