Zobrazeno 1 - 10
of 12
pro vyhledávání: '"Everdingen, Y."'
Publikováno v:
Global Strategy Journal
In this article, we investigate the effect of brand divestments on firm value. We integrate two common motives for focus-increasing brand divestitures—global branding and refocusing on core businesses—in a single common framework. In particular,
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3533::bc9b5a382126a72a8d3b46180ee2edda
https://hdl.handle.net/11693/12564
https://hdl.handle.net/11693/12564
Publikováno v:
Lubbers, R F M, Bovenberg, A L, den Butter, F A G & van Everdingen, Y M 1996, ' De economische wetenschap in Nederland verkend ', Economisch Statistische Berichten, vol. 81, pp. 268-272 .
Economisch Statistische Berichten, 81, 268-272. FD Mediagroep
Tilburg University-PURE
Economisch Statistische Berichten, 81(4042), 268-272
Economisch Statistische Berichten, 81, 268-272. FD Mediagroep
Tilburg University-PURE
Economisch Statistische Berichten, 81(4042), 268-272
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::61ab9ba69d796cb02d5a9858e905cd1c
https://hdl.handle.net/1871.1/d9842371-6d79-42c3-89d8-dcd34b1d60b3
https://hdl.handle.net/1871.1/d9842371-6d79-42c3-89d8-dcd34b1d60b3
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
University of Antwerp
Management report series
Management report series
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::d88f531ff9a620a18582802cc1a2e851
https://hdl.handle.net/10067/307150151162165141
https://hdl.handle.net/10067/307150151162165141
Publikováno v:
University of Antwerp
Contemporary developments in marketing
Contemporary developments in marketing
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::a01e653736d1186fd2728ad025c62062
https://hdl.handle.net/10067/220020151162165141
https://hdl.handle.net/10067/220020151162165141
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.