Zobrazeno 1 - 9
of 9
pro vyhledávání: '"Evens, Marie"'
Autor:
Hall, Tony, Connolly, Cornelia, Ó Grádaigh, Seán, Burden, Kevin, Kearney, Matthew, Schuck, Sandy, Bottema, Jeroen, Cazemier, Gerton, Hustinx, Wouter, Evens, Marie, Koenraad, Ton, Makridou, Eria, Kosmas, Panagiotis
Publikováno v:
Information and Learning Sciences, 2020, Vol. 121, Issue 5/6, pp. 433-442.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/ILS-04-2020-0089
Publikováno v:
Journal of Computers in Education; 20220101, Issue: Preprints p1-51, 51p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Omwille van de sterke invloed van professionele kennis van leraren op hun onderwijskwaliteit en op de leerresultaten van hun leerlingen is het belangrijk dat de lerarenopleiding optimaal inzet op de ontwikkeling van professionele kennis bij toekomsti
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::69bcdbe094c157e1e5eb98f429204441
https://lirias.kuleuven.be/handle/123456789/630750
https://lirias.kuleuven.be/handle/123456789/630750
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Education Research International.
Pedagogical content knowledge (PCK) is generally accepted as positively impacting teaching quality and student learning. Therefore, research on PCK development in (prospective) teachers is highly relevant. Based on a search in three databases (ERIC,
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Evens, Marie, Larmuseau, Charlotte, Dewaele, Katrien, Van Craesbeek, Leen, Elen, Jan, Depaepe, Fien
Publikováno v:
Journal of Digital Learning in Teacher Education; Jul2017, Vol. 33 Issue 3, p103-113, 11p
Autor:
Larmuseau, Charlotte, Evens, Marie, Elen, Jan, Den Noortgate, Wim, Desmet, Piet, Depaepe, Fien
Publikováno v:
Journal of Computers in Education; March 2018, Vol. 5 Issue: 1 p95-111, 17p