Zobrazeno 1 - 10
of 187
pro vyhledávání: '"Evanschitzky, P."'
Publikováno v:
Proc. SPIE 7122 (2008) 71221S
We have developed an interface which allows to perform rigorous electromagnetic field (EMF) simulations with the simulator JCMsuite and subsequent aerial imaging and resist simulations with the simulator Dr.LiTHO. With the combined tools we investiga
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/0906.1896
Autor:
Baer, E., Evanschitzky, P., Lorenz, J., Roger, F., Minixhofer, R., Filipovic, L., de Orio, R.L., Selberherr, S.
Publikováno v:
In Microelectronic Engineering 2 April 2015 137:141-145
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Jürgen Lorenz, Eberhard Bär, Sylvain Barraud, Andrew R. Brown, Peter Evanschitzky, Fabian Klüpfel, Liping Wang
Publikováno v:
Micromachines, Vol 10, Iss 1, p 6 (2018)
Current advanced transistor architectures, such as FinFETs and (stacked) nanowires and nanosheets, employ truly three-dimensional architectures. Already for aggressively scaled bulk transistors, both statistical and systematic process variations have
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/aed914f45d3b41eb9ee566f009aef33a
Autor:
Roeder, G., Liu, S., Aygun, G., Evanschitzky, P., Erdmann, A., Schellenberger, M., Pfitzner, L.
Publikováno v:
In Thin Solid Films 28 February 2011 519(9):2978-2984
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Numeracy, Vol 7, Iss 1, p 4 (2014)
This study analyses the effectiveness of an educational web-based software package for teaching mathematics in schools. In all, 864 sixth graders and their teachers took part in the controlled study. Students learned the addition and subtraction of f
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/3929f480f00d4f4c9e1f87f4141d651c