Zobrazeno 1 - 10
of 40
pro vyhledávání: '"Evans, Sandra K."'
Autor:
Evans, Sandra K.1 sandra@rand.org, Dopp, Alex1, Meredith, Lisa S.1, Ober, Allison J.1, Osilla, Karen C.2, Komaromy, Miriam3, Watkins, Katherine E.1
Publikováno v:
Journal of Behavioral Health Services & Research. Jan2024, Vol. 51 Issue 1, p4-21. 18p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
O'Brien, Nina F., Evans, Sandra K.
Publikováno v:
Voluntas: International Journal of Voluntary and Nonprofit Organizations, 2017 Aug 01. 28(4), 1399-1421.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/44668820
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Huang-Horowitz, Nell C.1, Evans, Sandra K.1
Publikováno v:
International Journal of Business Communication. Jul2020, Vol. 57 Issue 3, p327-351. 25p. 2 Charts.
Autor:
Evans, Sandra K.
Publikováno v:
In Futures 2011 43(4):460-468
Autor:
Evans, Sandra K.1
Publikováno v:
International Journal of Business Communication. Jan2015, Vol. 52 Issue 1, p42-67. 26p.
Autor:
Evans, Sandra K., Yamamoto, Willy G.
Publikováno v:
The Journal of Nursing Administration, 1980 Jul 01. 10(7), 34-42.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26815288
Autor:
Rice, Ronald E, Evans, Sandra K, Pearce, Katy E, Sivunen, Anu, Vitak, Jessica, Treem, Jeffrey W
Publikováno v:
Journal of Communication, vol 67, iss 1
Rice, RE; Evans, SK; Pearce, KE; Sivunen, A; Vitak, J; & Treem, JW. (2017). Organizational Media Affordances: Operationalization and Associations with Media Use. JOURNAL OF COMMUNICATION, 67(1), 106-130. doi: 10.1111/jcom.12273. UC Santa Barbara: Retrieved from: http://www.escholarship.org/uc/item/4827x152
JOURNAL OF COMMUNICATION, vol 67, iss 1
Rice, RE; Evans, SK; Pearce, KE; Sivunen, A; Vitak, J; & Treem, JW. (2017). Organizational Media Affordances: Operationalization and Associations with Media Use. JOURNAL OF COMMUNICATION, 67(1), 106-130. doi: 10.1111/jcom.12273. UC Santa Barbara: Retrieved from: http://www.escholarship.org/uc/item/4827x152
JOURNAL OF COMMUNICATION, vol 67, iss 1
The concept of affordances has been increasingly applied to the study of information and communication technologies (ICTs) in organizational contexts. However, almost no research operationalizes affordances, limiting comparisons and programmatic rese
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::bde917b0c6b7274e9b7f3f797b49f948
http://urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-201702231510
http://urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-201702231510
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.