Zobrazeno 1 - 10
of 234
pro vyhledávání: '"Evans, Huw"'
Autor:
Evans, Sandra Kordić1 (AUTHOR) sandra@canetis.uk, Evans, Huw2 (AUTHOR) huw@beehero.io, Meikle, William G.3 (AUTHOR) william.meikle@usda.gov, Clouston, George2 (AUTHOR) george@beehero.io
Publikováno v:
Insects (2075-4450). Feb2024, Vol. 15 Issue 2, p112. 14p.
Autor:
Tamburelli, Pier Paolo, Evans, Huw
Publikováno v:
Log, 2019 Jul 01(46), 73-86.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26759034
Autor:
Rees, Philippa, Edwards, Adrian, Powell, Colin, Evans, Huw Prosser, Carter, Ben, Hibbert, Peter, Makeham, Meredith, Sheikh, Aziz, Donaldson, Liam, Carson-Stevens, Andrew
Publikováno v:
In Vaccine 31 July 2015 33(32):3873-3880
Autor:
Williams, Gwyn Samuel, Seow, Eulee, Evans, Huw, Owoniyi, Muyiwa, Evans, Sam, Blyth, Christopher
Publikováno v:
In Saudi Journal of Ophthalmology July-September 2015 29(3):187-191
Autor:
Rees, Philippa, Evans, Huw, Panesar, Sukhmeet, Llewelyn, Meirion, Edwards, Adrian, Carson-Stevens, Andrew
Publikováno v:
BMJ: British Medical Journal, 2014 Sep 01. 349
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26517130
Autor:
Evans, Huw
This thesis investigates and critically evaluates Trading Standards (TS) delivery in Wales. TS enforces law to promote fair trading. It is delivered through local government in Great Britain. Successful enforcement protects legitimate business and co
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::534a78ceaea04d48ded08414584a209c
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Evans, Huw
Publikováno v:
e_Buah Biblioteca Digital Universidad de Alcalá
instname
instname
Máster Universitario en Enseñanza del Inglés como Lengua Extranjera. Especialidad en Teaching Through English in Bilingual Schools (M053)
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::c6f13762ab07356a2bcf4abb2f1b6ac2
https://hdl.handle.net/10017/50032
https://hdl.handle.net/10017/50032