Zobrazeno 1 - 6
of 6
pro vyhledávání: '"Evans, Gemma A. L."'
Publikováno v:
Frontiers in Psychology, Vol 8 (2017)
Most models of reading agree that visual word recognition is underpinned by a highly interactive network in which both bottom–up and top–down processes contribute. What remains unknown is whether evidence of top–down effects upon letter process
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
To what extent does semantic information play a functional role in visual word recognition? Theories of word recognition vary in the importance assigned to semantic information in visual lexical decision, with past research suggesting that the nature
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______2295::433715c66e3a10f3a8e5d6997cb889bd
http://www.pubmed.org/22258820
http://www.pubmed.org/22258820
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Advances in Mental Health & Intellectual Disabilities; 2015, Vol. 9 Issue 2, p90-98, 9p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.