Zobrazeno 1 - 10
of 53
pro vyhledávání: '"Evanovich, Lauren L."'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Ommen, Steve R., Mital, Seema, Burke, Michael A., Day, Sharlene M., Deswal, Anita, Elliott, Perry, Evanovich, Lauren L., Hung, Judy, Joglar, José A., Kantor, Paul, Kimmelstiel, Carey, Kittleson, Michelle, Link, Mark S., Maron, Martin S., Martinez, Matthew W., Miyake, Christina Y., Schaff, Hartzell V., Semsarian, Christopher, Sorajja, Paul
Publikováno v:
In Journal of the American College of Cardiology 22 December 2020 76(25):e159-e240
Autor:
Ommen, Steve R., Mital, Seema, Burke, Michael A., Day, Sharlene M., Deswal, Anita, Elliott, Perry, Evanovich, Lauren L., Hung, Judy, Joglar, José A., Kantor, Paul, Kimmelstiel, Carey, Kittleson, Michelle, Link, Mark S., Maron, Martin S., Martinez, Matthew W., Miyake, Christina Y., Schaff, Hartzell V., Semsarian, Christopher, Sorajja, Paul
Publikováno v:
In Journal of the American College of Cardiology 22 December 2020 76(25):3022-3055
Autor:
Evanovich, Lauren L., Kern, Laura
Publikováno v:
Beyond Behavior, 2018 Aug 01. 27(2), 90-98.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26866817
Autor:
La Salle, Tamika, George, Heather Peshak, McCoach, D. Betsy, Polk, Tiffany, Evanovich, Lauren L.
Publikováno v:
Behavioral Disorders, 2018 May 01. 43(3), 383-392.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26660333
Publikováno v:
Education and Treatment of Children, 2016 Nov 01. 39(4), 419-444.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/44684119
Publikováno v:
Beyond Behavior, 2016 Apr 01. 25(1), 4-8.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26381807
Autor:
Evanovich, Lauren L.1 (AUTHOR) evanovich@usf.edu, Martinez, Stephanie1 (AUTHOR), Kern, Laura1 (AUTHOR), Haynes, Rocky D.1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Preventing School Failure. 2020, Vol. 64 Issue 1, p28-36. 9p. 3 Charts.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.