Zobrazeno 1 - 10
of 20
pro vyhledávání: '"Evaluative instrument"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Elizângela Pereira da Silva, Luzicleia Lima de Alemida, Natallia Moreira Lopes Leão, Larlla Veruska Arantes Pires, Jéssyka Viana Valadares Franco, Soluarh Freire Neto Madeira, Lara Almeida de Andrade, Ronaldo Batista Procópio, Talita da Silva Gil, Guilherme Favaro Boracini
Publikováno v:
Research, Society and Development; Vol. 11 No. 13; e203111335414
Research, Society and Development; Vol. 11 Núm. 13; e203111335414
Research, Society and Development; v. 11 n. 13; e203111335414
Research, Society and Development
Universidade Federal de Itajubá (UNIFEI)
instacron:UNIFEI
Research, Society and Development; Vol. 11 Núm. 13; e203111335414
Research, Society and Development; v. 11 n. 13; e203111335414
Research, Society and Development
Universidade Federal de Itajubá (UNIFEI)
instacron:UNIFEI
A Atenção Primária à Saúde (APS) é o primeiro nível de um sistema de saúde humanizado e de qualidade, e que é definida pelas suas características fundamentais, tais como a integralidade, a coordenação do cuidado, a atenção centrada na f
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::7aa2c6093fdadcf689bd69254e7e36f2
https://rsdjournal.org/index.php/rsd/article/view/35414
https://rsdjournal.org/index.php/rsd/article/view/35414
Autor:
Gertrudis de la Torre Vega, Ernesto Sánchez Hernández, Omara Mercedes Cardona Sánchez, Tatiana Castañeda Amondaray
Publikováno v:
Medisan, Vol 16, Iss 4, Pp 542-550 (2012)
Se realizó una investigación descriptiva y transversal, a fin de evaluar la calidad de los programas de estudio de las asignaturas Fuentes de Información, Sistema de Clasificación de Documentos y Descripción Bibliográfica I, impartidas en el pe
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/854e3aeeddb441379dd76658d617a2e0
Autor:
Buss, Cristiane Leitzke
Publikováno v:
Repositório Institucional da UFPELUniversidade Federal de PelotasUFPEL.
Submitted by Simone Maisonave (simonemaisonave@hotmail.com) on 2016-08-25T15:47:53Z No. of bitstreams: 3 license_rdf: 0 bytes, checksum: d41d8cd98f00b204e9800998ecf8427e (MD5) Cristiane Litzke Buss_Dissertacao (1).pdf: 1424867 bytes, checksum: 0b68f5
Externí odkaz:
http://repositorio.ufpel.edu.br:8080/handle/prefix/2892
Autor:
Buss, Cristiane Leitzke
Publikováno v:
Repositório Institucional da UFPEL
Universidade Federal de Pelotas (UFPEL)
instacron:UFPEL
Universidade Federal de Pelotas (UFPEL)
instacron:UFPEL
Submitted by Simone Maisonave (simonemaisonave@hotmail.com) on 2016-08-25T15:47:53Z No. of bitstreams: 3 license_rdf: 0 bytes, checksum: d41d8cd98f00b204e9800998ecf8427e (MD5) Cristiane Litzke Buss_Dissertacao (1).pdf: 1424867 bytes, checksum: 0b68f5
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3056::6c9ec4d57bb2cf270c25e06219983106
http://repositorio.ufpel.edu.br:8080/handle/prefix/2892
http://repositorio.ufpel.edu.br:8080/handle/prefix/2892
Publikováno v:
Research in Developmental Disabilities, 59, 194-201. Elsevier Science
Research in Developmental Disabilities, 59, 194-201. Elsevier Inc.
Research in Developmental Disabilities, 59, 194-201. Elsevier Inc.
Movakic is a newly developed instrument for measurement of motor abilities in children with severe multiple disabilities, with a satisfactory feasibility and content validity and good inter-observer and test-retest reliability. The objective of this
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.