Zobrazeno 1 - 10
of 241
pro vyhledávání: '"Evaluation strategies"'
Publikováno v:
Shipin Kexue, Vol 44, Iss 21, Pp 322-340 (2023)
The level of cholesterol in the body is closely related to human health. Although cholesterol has many irreplaceable physiological functions, high cholesterol is one of the causes of many cardiovascular and cerebrovascular diseases. With more extensi
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/1714924bb0164f9199189c8c9e31a2a6
Autor:
Brițchi, Aliona
Publikováno v:
Review of Artistic Education. (26):206-213
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=1107425
Autor:
Brițchi Aliona
Publikováno v:
Review of Artistic Education, Vol 26, Iss 1, Pp 206-213 (2023)
The article defines evaluation as a strategy for the development of school competencies in plastic education classes. Reveals the advantages of the criterion assessment through descriptors of the educational products, carried out based on the evaluat
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/14901c98a00e4e40be1de745080707cc
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
maryam pourjamshidi, hossin Zangeneh
Publikováno v:
مجله علوم تربیتی, Vol 29, Iss 1, Pp 203-220 (2022)
One of the areas particularly influenced by Coronavirus is educational systems that operate differently in different societies. some Iranian universities have been providing E-learning for about a decade and half, not for the whole system of educatio
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/ac9dcf25bdcc4e7489b01b3755d5fd09
From Cultural Traditions to Diverse Superheroes: Strategies for Building Inclusive Youth Collections
Autor:
Davis, Jewel
Publikováno v:
Hope and a Future: Perspectives on the Impact that Librarians and Libraries Have on Our World
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Дискурс профессиональной коммуникации, Vol 3, Iss 3, Pp 52-64 (2021)
The paper deals with the peculiarities of the German-language pedagogical discourse, in particular teachers’ oral speech. Pedagogical discourse as a type of institutional discourse is characterised by a pronounced cultural component related to the
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/3150c89eed1f432c9a5e26193ba019f5