Zobrazeno 1 - 10
of 418
pro vyhledávání: '"Evaluation instrument"'
Publikováno v:
Jurnal BIOEDUIN, Vol 14, Iss 1, Pp 1-11 (2024)
The passage highlights the significance of creative thinking skills as an essential component of 21st-century education, alongside critical thinking, collaboration, and communication skills, collectively known as the 4Cs. The research aims to develop
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/efe5d028020b4177a5bad6abcbe0afec
Publikováno v:
Multilateral: Jurnal Pendidikan Jasmani dan Olahraga, Vol 23, Iss 1, Pp 1-14 (2024)
Assessing the performance of lecturers is a vital tool to ensure optimal education and learning aligned with established quality standards. However, there is currently no universally accepted tool for evaluating the performance of Faculty of Sport Sc
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/de80d0d3c0e246c0811e4ccaa00697c7
Autor:
Fengxiang Li, Siska Fitrianie, Merijn Bruijnes, Amal Abdulrahman, Fu Guo, Willem-Paul Brinkman
Publikováno v:
Frontiers in Computer Science, Vol 6 (2024)
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/a108757ca2ad4d40b89e5b64deef298d
Autor:
Fengxiang Li, Siska Fitrianie, Merijn Bruijnes, Amal Abdulrahman, Fu Guo, Willem-Paul Brinkman
Publikováno v:
Frontiers in Computer Science, Vol 5 (2023)
The Artificial-Social-Agent (ASA) questionnaire is an instrument for evaluating human-ASA interaction. It consists of 19 constructs and related dimensions measured by either 24 questionnaire items (short version) or 90 questionnaire items (long versi
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/81e4a3a898ac4b3f9e95dd33deb29243
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Akofena, Vol 1, Iss 6, Pp 305-318 (2022)
Résumé Cette étude des conceptions que les finalistes des humanités pédagogiques ont spontanément du métier d’enseignant a été réalisée à un moment où les gestionnaires du secteur de l’éducation en RD Congo sont préoccupés par la
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/2a858ccbf85c45f583fd3eb4227f87a6
Autor:
Hector Belmar
Publikováno v:
Frontiers in Computer Science, Vol 5 (2023)
This research studies the effects of the application of didactics to the teaching of computer programming, focusing on programming skills in the Python computer language. The problem arises from the failure and dropout rates of students in computer p
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/bdc1f232c2554fa2bbe7d3c113afb57f
Publikováno v:
Jurnal Inovasi Teknologi Pendidikan, Vol 8, Iss 2, Pp 163-172 (2021)
Multimedia interaktif berbasis android merupakan salah satu sistem operasi yang mendukung program pembelajaran, memiliki karakteristik dalam mendorong mahasiswa untuk dapat melakukan belajar secara mandiri tanpa harus dibimbing. Multimedia interaktif
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/7f8831d3d20d419994eec14835862c1e
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.