Zobrazeno 1 - 10
of 276
pro vyhledávání: '"Eva Kw"'
Publikováno v:
Quality and Safety in Health Care. 16:150-153
Aim: To establish the content validity and specific aspects of reliability for an assessment instrument designed to provide formative feedback to general practitioners (GPs) on the quality of their written analysis of a significant event. Methods: Co
Publikováno v:
Medical Education. Aug2008, Vol. 42 Issue 8, p752-754. 3p.
Publikováno v:
Medical Education. Sep2005, Vol. 39 Issue 9, p870-872. 3p.
Publikováno v:
Geosciences, Vol 13, Iss 4, p 118 (2023)
As sea-level rise (SLR) and human-made interventions affect coastal currents and sediment transport, coastal barriers have become more vulnerable to the effect of storms, hurricanes, and climate variability. The response of each barrier is unique and
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/93a128ffbb4d4de08cfafdb85fa21f41
Publikováno v:
Water, Vol 15, Iss 1, p 167 (2022)
Changes in climate affect the hydrological regime of rivers worldwide and differ with geographic location and basin characteristics. Such changes within a basin are captured in the flux of water and sediment at river mouths, which can impact coastal
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/194dd83bbf1042d493f2bfb39d5d9bdf
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Katie E. Hughes, Amanda Wild, Eva Kwoll, Marten Geertsema, Alexandra Perry, K. Darcy Harrison
Publikováno v:
Remote Sensing, Vol 13, Iss 23, p 4901 (2021)
Quantifying the contribution of sediment delivered to rivers by landslides is needed to assess a river’s sediment load in regions prone to mass wasting. Monitoring such events, however, remains difficult. This study utilised six years of remotely s
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/0c4ac02c66ec4f0bb3cdbeeb9384b040
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.