Zobrazeno 1 - 8
of 8
pro vyhledávání: '"Eu, Shu Tian"'
We present a methodology for performing scans of BSM parameter spaces with reinforcement learning (RL). We identify a novel procedure using graph neural networks that is capable of exploring spaces of models without the user specifying a fixed partic
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2407.07203
We provide a framework for exploring physics beyond the Standard Model with reinforcement learning using graph representations of new physics theories. The graph structure allows for model-building without a priori specifying definite numbers of new
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2407.07184
The paradigm of portal matter represents a well-motivated extension to models with kinetic mixing/vector portal dark matter. In previous work, we constructed a simple leptonic portal matter model in which the portal matter fields could mediate a new
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2303.12983
We present a minimal construction using leptonic portal matter that addresses the muon $g-2$ anomaly. While the chiral enhancement mechanism is reminiscent of that of fermiophobic $Z'$ gauge models, the parameter space motivated by the kinetic mixing
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2211.09918
Publikováno v:
Phys. Rev. D 105, 055019, 2022
We investigate flavored gauge mediation models in which the Higgs and messenger doublets are embedded in multiplets of the discrete non-Abelian symmetry S3. In these theories, the S3 symmetry correlates the flavor structure of the quark and lepton Yu
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2110.05599
Autor:
Eu, Shu Tian, Yong, Ee Hou
The simplicity principle states that the human visual system prefers the simplest interpretation. However, conventional coding models could not resolve the incompatibility between predictions from the global minimum principle and the local minimum pr
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2011.11495
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.