Zobrazeno 1 - 10
of 437
pro vyhledávání: '"Ethics Training"'
Autor:
Erin D. Solomon, Jessica Mozersky, Meredith V. Parsons, Kari Baldwin, Melody Goodman, James M. DuBois
Publikováno v:
BMC Research Notes, Vol 17, Iss 1, Pp 1-6 (2024)
Abstract Objective We attempted to conduct a randomized controlled trial of three different informed consent training formats to evaluate their effectiveness. We recruited 503 clinical research professionals, who received $50 for participation. Incid
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/250429b478f94f6b86b829f278cd7d26
Autor:
Noha Abed Althagafi, Ghiath Alahmad
Publikováno v:
BMC Medical Education, Vol 23, Iss 1, Pp 1-16 (2023)
Abstract There are a lot of efforts to promote ethics education and training at an undergraduate and postgraduate level around the world, including in Saudi Arabia. However, there is still a lack of structured ethics education curricula in obstetrics
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/9a26c1aa9a1844b8a2ee047f73b3de8c
Publikováno v:
In Computers & Security May 2024 140
Publikováno v:
In Research Methods in Applied Linguistics December 2023 2(3)
Yes
Sharing economy is flourishing and increasingly customers are shifting towards “using instead of owning” products and services. The objective of our research is to empirically prove that low organizational trust can trigger strict organi
Sharing economy is flourishing and increasingly customers are shifting towards “using instead of owning” products and services. The objective of our research is to empirically prove that low organizational trust can trigger strict organi
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/10454/19175
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Bag, Surajit a, Gupta, Shivam b, ⁎, Srivastava, Gautam c, Sivarajah, Uthayasankar d, Kumar, Ajay e
Publikováno v:
In Industrial Marketing Management November 2022 107:120-133