Zobrazeno 1 - 10
of 2 029
pro vyhledávání: '"Estes Z"'
Autor:
Raffaelli C; University of California San Diego, La Jolla, USA. craffaelli@ucsd.edu., Bocchi E; City University of London, London, UK., Estes Z; City University of London, London, UK.; Bocconi University, Milan, Italy., Adelman JS; University of Warwick, Coventry, UK.
Publikováno v:
Behavior research methods [Behav Res Methods] 2024 Dec 16; Vol. 57 (1), pp. 17. Date of Electronic Publication: 2024 Dec 16.
Autor:
Cossu M; University of Amsterdam, Netherlands. Electronic address: m.cossu@uva.nl., Trupia MG; University of California at Los Angeles, United States of America. Electronic address: maria.trupia@anderson.ucla.edu., Estes Z; City University of London, United Kingdom. Electronic address: Zachary.Estes@City.ac.uk.
Publikováno v:
Cognition [Cognition] 2024 Sep; Vol. 250, pp. 105842. Date of Electronic Publication: 2024 Jun 07.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Advances in Consumer Research Proceedings, 47-51
STARTPAGE=47;ENDPAGE=51;TITLE=Advances in Consumer Research Proceedings
STARTPAGE=47;ENDPAGE=51;TITLE=Advances in Consumer Research Proceedings
Four studies demonstrate that consumers’ information processing mindsets affect evaluations of copycat brands. We show this effect with both stable traits and experimentally-induced states. A broad (versus narrow) mindset improves copycat evaluatio
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=narcis______::9ff7b9b7c1e1aad47d9dc3d5c77fbff3
https://research.vu.nl/en/publications/3ab1b30c-9c17-47f0-960d-0dbe2ac9848b
https://research.vu.nl/en/publications/3ab1b30c-9c17-47f0-960d-0dbe2ac9848b
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Estes, Z., Barsalou, L. W.
Words with spatial associations (e.g., “bird”) can hinder identification of an unrelated visual stimulus at the implied location (i.e., at the top of a display). This spatial interference effect has been demonstrated many times by several indepen
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=core_ac_uk__::c85012bcf92179fe8245e896acb34112
Autor:
Pham, Michel Tuan (AUTHOR) michel.pham@columbia.edu, Wu, Alisa Yinghao (AUTHOR), Wang, Danqi (AUTHOR)
Publikováno v:
Journal of Consumer Research. Jun2024, Vol. 51 Issue 1, p191-203. 13p.
Autor:
Arboleda, Ana M.1 amarboleda@icesi.edu.co, Alonso, Julio C.1 jcalonso@icesi.edu.co
Publikováno v:
Revista de Metodos Cuantitativos para la Economia y la Empresa. dic2024, Vol. 38, p1-19. 19p.