Zobrazeno 1 - 10
of 19
pro vyhledávání: '"Essential tension"'
Publikováno v:
Computers and Education Open, Vol 3, Iss , Pp 100067- (2022)
Technological pedagogical content knowledge (TPACK) was established in the literature in 2005 as a valuable framework for researchers and educators to conceptualize technology integration. The rapid adoption of TPACK has produced an abundance of scho
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/d69d17ee37ee464e8f77bb7d84b1c052
Autor:
Levine, Alex1
Publikováno v:
Perspectives on Science. Fall2010, Vol. 18 Issue 3, p369-377. 9p.
Autor:
Pejovich, Svetozar
Publikováno v:
CATO Journal. Fall91, Vol. 11 Issue 2, p327. 3p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Vodopivec, Milan
Publikováno v:
Journal of Comparative Economics. Mar93, Vol. 17 Issue 1, p187. 3p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Economic Literature. Mar93, Vol. 31 Issue 1, p333-333. 1/5p.
Autor:
Akakpo, Yaovi
In this text, it is considered that modern science seems to submit the society and history to an “essential tension”. Thinking properly about such a tension in order to prevent it from being reduced merely to one-on-one debate between active will
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______166::15212f760cd571663c2ec2b5ce8f3f80
https://hal.archives-ouvertes.fr/hal-01756276
https://hal.archives-ouvertes.fr/hal-01756276
Autor:
Akakpo, Yaovi
Publikováno v:
Nunya. Philosophie, patrimoine scientifique et technique
Nunya. Philosophie, patrimoine scientifique et technique, Laboratoire d'histoire, philosophie et sociologie des sciences et technologies, Université de Lomé, 2015, Démocratiser la science et la technique ?, pp.125-143
Nunya. Philosophie, patrimoine scientifique et technique, Laboratoire d'histoire, philosophie et sociologie des sciences et technologies, Université de Lomé, 2015, Démocratiser la science et la technique ?, pp.125-143
In this text, it is considered that modern science seems to submit the society and history to an “essential tension”. Thinking properly about such a tension in order to prevent it from being reduced merely to one-on-one debate between active will
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::15212f760cd571663c2ec2b5ce8f3f80
https://hal.science/hal-01756276
https://hal.science/hal-01756276
Kniha
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.