Zobrazeno 1 - 10
of 27
pro vyhledávání: '"Esquibel, Joseph"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Esquibel, Joseph
Publikováno v:
Science News, 2007 Oct . 172(15), 239-239.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/20056176
Autor:
Starnes, John, LoRe, Sondra, Karpakakunjaram, Vedham, Esquibel, Joseph, Rook, Deborah, Jenkins, Kristin
Poster about the use of QB@CC modules in a faculty mentoring network. Presented at the 2021 BIOME Institute.
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::ac8661794a48be5934034270487da68f
This module explores how cell size and shape varies across cell types in the human body by having students calculate relative proportions of numbers in scientific notation.
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::465f4996010da0b9e0111081dc9e9efd
Autor:
Adler, Jennifer, Simon, David, Des-Bordes, Emmanuel, Esquibel, Joseph, Miller, Mary, Aryal, Pradip, Flanders, Vickie
In this activity, students are introduced to graphing and modeling data in a step-wise fashion. Real data of covid-19 deaths over time are used to incrementally ask students to fit the data to several models and discuss which model fits best.
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::905acf73a9ab7d5eafbba15586fc5864
Autor:
Buntz, Jennifer, Esquibel, Joseph, Jenkins, Kristin, Karpakakunjaram, Vedham, Miller, Jillian, Nieuwsma, Christianne, Seitz, Heather, Starnes, John
This is a poster presentation at the 2020 NABT Annual PD Conference. This poster describes the goals of QB@CC project, progress in the first year and an update on the upcoming events.
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::bc3b29dc528d09cdc33687fbe0111a52
Publikováno v:
In Journal of Catalysis 2006 238(2):441-448
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.