Zobrazeno 1 - 10
of 16
pro vyhledávání: '"Espoused beliefs"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Šapkova, Aļesja
Publikováno v:
Problems of Education in the 21st Century. 58(1):127-143
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=973124
This study aims to examine how professionalization and commercializationinfluence the culture of the organization in a non-profit association. The studyobject is the elite preparatory activity in a sports organization. Therespondents in this study co
Externí odkaz:
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:sh:diva-45696
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
RiuNet. Repositorio Institucional de la Universitat Politécnica de Valéncia
instname
Minerva. Repositorio Institucional de la Universidad de Santiago de Compostela
Red U, Vol 13, Iss 2, Pp 143-172 (2015)
Redined, Red de Información Educativa
Ministerio de Educación, Cultura y Deporte (MECD)
instname
Minerva. Repositorio Institucional de la Universidad de Santiago de Compostela
Red U, Vol 13, Iss 2, Pp 143-172 (2015)
Redined, Red de Información Educativa
Ministerio de Educación, Cultura y Deporte (MECD)
[ES] El presente trabajo forma parte de una investigación más amplia desarrollada en el marco de la convocatoria de I+D del Ministerio de Ciencia e Innovación español en la que han participado varias universidades españolas y extranjeras. Su obj
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::8c7e06fa15fda3503b2280fe059c9ca3
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Gach, Lauren Sherrill
Publikováno v:
FIU Electronic Theses and Dissertations.
The purpose of this study was to investigate teachers’ espoused instructional beliefs and whether they differed in relation to schools’ socioeconomic status, extent of teachers’ educational background, or extent of teachers’ classroom experie