Zobrazeno 1 - 10
of 15
pro vyhledávání: '"Espoused National Cultural Values"'
Autor:
Aldjic, Klaudia, Farrell, Wendy
Publikováno v:
European Journal of Management Issues. 30(2):100-115
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=1076284
Autor:
Klaudia Aldjic, Wendy Farrell
Publikováno v:
European Journal of Management Issues, Vol 30, Iss 2 (2022)
Purpose: Employers face the challenge of preparing for a new, upcoming generational cohort that is different in its expectations of the workplace, which goes hand-in-hand with its values. Therefore, Generation Z in Austria must receive detailed atten
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/17a494a92c4148b888fc7233a01507a3
Autor:
Ergeneli, Azize, Mutlu, Savaş
Publikováno v:
Intelektinė ekonomika / Intellectual Economics. 6(2):7-28
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=110349
Autor:
Savaş Mutlu, İbrahim Efe Efeoglu
Publikováno v:
International Review of Management and Marketing, Vol 3, Iss 3, Pp 112-121 (2013)
This study is performed to evaluate E-mail usage by Extended Technology Acceptance Model (TAM2) and to test the moderation effects of Espoused National Cultural Values between Subjective Norm (SN) and E-mail usage Behavioral Intention (BI)/Perceived
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/3b6bff8d5af24940bef0dcc8600397aa
Autor:
MUTLU, Savaş, EFEOGLU, İbrahim Efe
Publikováno v:
International Review of Management and Marketing, Vol 3, Iss 3, Pp 112-121 (2013)
Volume: 3, Issue: 3 112-121
International Review of Management and Marketing
Volume: 3, Issue: 3 112-121
International Review of Management and Marketing
This study is performed to evaluate E-mail usage by Extended Technology Acceptance Model (TAM2) and to test the moderation effects of Espoused National Cultural Values (ENCV) between Subjective Norm (SN) and E-mail usage Behavioral Intention (BI)/Per
Autor:
Mutlu, Savaş, Ergeneli, Azize
The aim of the study is to test the Extended Technology Acceptance Model (TAM2) for electronic mail (e-mail) acceptance in a Turkish iron and steel company and to investigate the moderation effects of Espoused Natıonal Cultural Values (ENCV) (i.e. I
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______2860::b1e36d855daeb6b99e47000f1f258e15
https://repository.mruni.eu/handle/007/11365
https://repository.mruni.eu/handle/007/11365
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.