Zobrazeno 1 - 10
of 67
pro vyhledávání: '"Espinosa, Vanessa"'
Publikováno v:
In Current Opinion in Immunology October 2023 84
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Espinosa, Vanessa, Rivera, Amariliz
Publikováno v:
In Cytokine April 2012 58(1):100-106
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Wang, Xi, Caffrey-Carr, Alayna K., Liu, Ko-wei, Espinosa, Vanessa, Croteau, Walburga, Dhingra, Sourabh, Rivera, Amariliz, Cramer, Robert A., Obar, Joshua J.
Publikováno v:
J Immunol
RIG-I like receptors (RLR) are cytosolic RNA sensors that signal through the MAVS adaptor to activate interferon responses against viruses. Whether the RLR family has broader effects on host immunity against other pathogen families remains to be full
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=pmid________::1a0e21030c0d9712378c62676b08d663
https://europepmc.org/articles/PMC7785165/
https://europepmc.org/articles/PMC7785165/
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Information and Communication Technologies ISBN: 9783030628321
Information and Communication Technologies
Communications in Computer and Information Science
Information and Communication Technologies
Communications in Computer and Information Science
Electronic Laboratory Notebooks (ELN) have been used in scientific laboratories for their flexibility in collecting non-standardized data. Microsoft OneNote emerges as a useful working tool for different educational institutions where technology allo
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::5ee5c19fa48cefd3b75b2fb7bb826396
https://doi.org/10.1007/978-3-030-62833-8_13
https://doi.org/10.1007/978-3-030-62833-8_13
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.