Zobrazeno 1 - 10
of 60
pro vyhledávání: '"Espin, C.A."'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Bosch, R.M. van den, Espin, C.A., Sikkema-de Jong, M.T., Chung, S., Boender, P.D.M., Saab, N.
Publikováno v:
Frontiers in Education, 7. Frontiers Media SA
In this exploratory descriptive study, we use eye-tracking technology to examine teachers’ visual inspection of Curriculum-Based Measurement (CBM) progress graphs. More specifically, we examined which elements of the graph received the most visual
Publikováno v:
None
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::af704c21f60764540616c4a39b8c6ec8
https://hdl.handle.net/1887/3567187
https://hdl.handle.net/1887/3567187
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Learning Disabilities Research and Practice, 32(1), 22-31
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::dbfddfc1f250c1f750b1902234ca9fc7
http://hdl.handle.net/1887/62173
http://hdl.handle.net/1887/62173
Autor:
Espin, C.A., Miura Wayman, M., Deno, S.L., McMaster, K.L., De Rooij, M., Miura, Wayman M., De, Rooij M.
Publikováno v:
Learning Disabilities Research and Practice, 32(1), 8-21
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::fe74697202afc1cee736543442950e23
http://hdl.handle.net/1887/54770
http://hdl.handle.net/1887/54770
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.