Zobrazeno 1 - 9
of 9
pro vyhledávání: '"Esiyok, Elif"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
International Journal of Internet Marketing and Advertising; 2024, Vol. 20 Issue: 1 p272-291, 20p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Ozgen, Ozlen1 (AUTHOR) ozlen.ozgen@atilim.edu.tr, Esiyok, Elif1 (AUTHOR)
Publikováno v:
International Journal of Consumer Studies. Jan2020, Vol. 44 Issue 1, p14-24. 11p. 7 Charts.
Autor:
Elif Esiyok
As competition between companies increases, the need for effective public relations and advertising campaigns becomes imperative to the success of the business. However, with the introduction of new media, the nature of these campaigns has changed. T
Autor:
Ozlen Ozgen
The mass production and diversification of media have accelerated the development of popular culture. This has started a new trend in consumerism of desiring new consumption objects and devaluing those consumption objects once acquired, thus creating
Autor:
Gülşah Sarı
One of the consequences of the digital revolution is the availability and pervasiveness of media and technology. They became an integral part of many people's lives, including children, who are often exposed to media and technology at an early age. D