Zobrazeno 1 - 10
of 56
pro vyhledávání: '"Esgleas, Miriam"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
The Journal of Infectious Diseases, 2010 Jun 01. 201(11), 1775-1776.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/27822360
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Urbán Noelia, Martín-Ibáñez Raquel, Herranz Cristina, Esgleas Miriam, Crespo Empar, Pardo Monica, Crespo-Enríquez Ivan, Méndez-Gómez Héctor R, Waclaw Ronald, Chatzi Christina, Álvarez Susana, Álvarez Rosana, Duester Gregg, Campbell Kenneth, de Lera Angel R, Vicario-Abejón Carlos, Martinez Salvador, Alberch Jordi, Canals Josep M
Publikováno v:
Neural Development, Vol 5, Iss 1, p 21 (2010)
Abstract Background Nolz1 is a zinc finger transcription factor whose expression is enriched in the lateral ganglionic eminence (LGE), although its function is still unknown. Results Here we analyze the role of Nolz1 during LGE development. We show t
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/b26ae718bcc54bc1bce73f169fe09223
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.