Zobrazeno 1 - 10
of 21
pro vyhledávání: '"Escalé, Marc Reig"'
Autor:
Yildirim, Mustafa, Oguz, Ilker, Kaufmann, Fabian, Escale, Marc Reig, Grange, Rachel, Psaltis, Demetri, Moser, Christophe
Modern machine learning models use an ever-increasing number of parameters to train (175 billion parameters for GPT-3) with large datasets to obtain better performance. Bigger is better has been the norm. Optical computing has been reawakened as a po
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2208.09398
Autor:
Weigand, Helena, Vogler-Neuling, Viola V., Escalé, Marc Reig, Pohl, David, Richter, Felix, Karvounis, Artemios, Timpu, Flavia, Grange, Rachel
In display technologies or data processing, planar and subwavelength free-space components suited for flat photonic devices are needed. Metasurfaces, which shape the optical wavefront within hundreds of nanometers, can provide a solution for thin and
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2106.12232
Autor:
Savo, Romolo, Morandi, Andrea, Müller, Jolanda S., Kaufmann, Fabian, Timpu, Flavia, Escalé, Marc Reig, Zanini, Michele, Isa, Lucio, Grange, Rachel
High-quality crystals without inversion symmetry are the conventional platform to achieve optical frequency conversion via three wave-mixing. In bulk crystals, efficient wave-mixing relies on phase-matching configurations, while at the micro- and nan
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2005.12609
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.