Zobrazeno 1 - 10
of 194
pro vyhledávání: '"Erskine S"'
This book focuses on faculty members in a learning community in the College of Education at Florida International University. It discusses their pedagogical efforts to structure learning environments consistent with the philosophical orientation in t
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Philpott, C.1,2 c.philpott@uea.ac.uk, Erskine, S.1, Smith, R.2, Hopkins, C.3, Kara, N.4, Farboud, A.5, Salam, M.6, Robertson, A.7, Almeyda, R.8, Kumar, B. N.9, Anari, S.10, Ray, J.11, Cathcart, R.12, Carrie, S.13, Ahmed, S.14, Khalil, H.15, Clark, A.2, Thomas, M.16, the CRES group
Publikováno v:
Clinical Otolaryngology. Apr2018, Vol. 43 Issue 2, p509-524. 16p.
Autor:
Dottin, Erskine S.
Publikováno v:
Teacher Education Quarterly, 1998 Oct 01. 25(4), 107-113.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/23478168
Publikováno v:
Clinical Otolaryngology. Feb2015, Vol. 40 Issue 1, p41-44. 4p.