Zobrazeno 1 - 10
of 47
pro vyhledávání: '"Ershova K"'
Publikováno v:
Clinical Epidemiology, Vol Volume 14, Pp 1053-1064 (2022)
Paulina Staus,1 Maja von Cube,1,* Derek Hazard,1,* Sam Doerken,1 Ksenia Ershova,2 James Balmford1 ,† Martin Wolkewitz1 1Institute of Medical Biometry and Statistics, Division Methods in Clinical Epidemiology, Faculty of Medicine and Medical
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/5cbca322ff744179b9abc17729337026
Autor:
Ershova, K. E.
The aim of this paper is to consider Social Sciences teaching according to the new generation of the Federal State Educational Standard of the main general education (FSES of GSE). The author concretizes statements of the teaching concepts each taken
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3377::ec8eb79e9184878052c48d0777493551
https://elar.rsvpu.ru/handle/123456789/41716
https://elar.rsvpu.ru/handle/123456789/41716
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.