Zobrazeno 1 - 10
of 4 722
pro vyhledávání: '"Error-Related Negativity"'
Autor:
Marcus Heldmann, Tobias Wagner-Altendorf, Leonie Baumung, Alfred O. Effenberg, Thomas F. Münte
Publikováno v:
Neuroscience Research, Vol 207, Iss , Pp 37-44 (2024)
Error detection in typing is crucial for assessing the adequacy of ongoing actions, leveraging both predictive mechanisms for early detection and sensory feedback for late detection. Neurophysiological studies have supported the anticipation of error
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/ebb3429a69d448e3aade453341c8e4dc
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Neszmélyi, Bence a, ⁎, Pfister, Roland a, b, c, ⁎⁎
Publikováno v:
In Biological Psychology January 2025 194
Autor:
Ranjan Debnath, Sonya V. Troller-Renfree, Charles H. Zeanah, Charles A. Nelson, Nathan A. Fox
Publikováno v:
Developmental Cognitive Neuroscience, Vol 63, Iss , Pp 101295- (2023)
Children raised in institutions display deficits in error monitoring and increased psychopathology. Deficits in error monitoring might be a pathway for the emergence of psychopathology in previously institutionalized adolescents. Here we investigate
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/1af8be0261eb45eba2a43fd396674827
Publikováno v:
NeuroImage, Vol 274, Iss , Pp 120144- (2023)
Performance monitoring and feedback processing – especially in the wake of erroneous outcomes – represent a crucial aspect of everyday life, allowing us to deal with imminent threats in the short term but also promoting necessary behavioral adjus
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/35eae0e9fa5540b180146e3bc1bff133
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.