Zobrazeno 1 - 10
of 83
pro vyhledávání: '"Error Annotation"'
Publikováno v:
Journal of Modern Research in English Language Studies, Vol 12, Iss 1, Pp 147-171 (2024)
Error-tagged learner corpora are helpful resources in language teaching, providing authentic samples of learners' errors. This longitudinal study aims to investigate accuracy development in three subsequent writing performances of Iranian EFL lear
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/b11453c8b78c4aed82eabe3c25e4bb9c
Autor:
Sena EKİNCİ
Publikováno v:
transLogos: Translation Studies Journal, Vol 6, Iss 1, Pp 98-116 (2023)
This paper aims to investigate the effect of error annotation on post-editing effort and post-edited product. The study also attempts to highlight the significance of quality evaluation, particularly error annotation, which, I believe, is a useful me
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/5394e81f5223448f8ba184ec1648635f
Autor:
Işın ÖNER, Senem ÖNER BULUT
Publikováno v:
transLogos: Translation Studies Journal, Vol 4, Iss 1, Pp 100-124 (2021)
The aim of this article is to investigate translation trainees’ perceived difficulties and benefits of a post-editing oriented neural machine translation (NMT) error annotation and quality evaluation task which was carried out for the language p
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/b467f44cbb01456fb6748cb42ce22a63
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Valoda: nozīme un forma / Language: Meaning and Form. (11):7-26
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=945145
Autor:
Rosen, Alexandr
Publikováno v:
Prace Filologiczne / Philological Studies. (70):377-395
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=574768
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.