Zobrazeno 1 - 10
of 38
pro vyhledávání: '"Ernawati M"'
Autor:
Ernawati M Ernawati M
Publikováno v:
Primary: Jurnal Pendidikan Guru Sekolah Dasar, Vol 7, Iss 1, Pp 75-87 (2018)
The background of this research is the low of science study result of third grade student of SD Negeri 011 Kundur, to overcome the problem, the researcher conduct research with the aim to improve the low value of IPA through the application of method
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/ddf1081eda2145c3b12975c8261050da
Autor:
Ernawati, M Dwi Wiwik, Rusdi, Muhammad, Asrial, Asrial, Muhaimin, Muhaimin, Wulandari, Mashelin, Maryani, Shella
Publikováno v:
Kıbrıslı Eğitim Bilimleri Dergisi / Cypriot Journal of Educational Sciences. 17(7):2333-2348
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=1074938
Autor:
Ernawati, M Dwi Wiwik, Asrial, Asrial, Haryanto, Haryanto, Sudarmin, Sudarmin, Azzahra, Miftahul Zannah, Triani, Elza
Publikováno v:
Kıbrıslı Eğitim Bilimleri Dergisi / Cypriot Journal of Educational Sciences. 17(6):1901-1913
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=1074463
Publikováno v:
Journal on Teacher Education; Vol. 4 No. 1 (2022): Journal on Teacher Education; 281-292
Journal on Teacher Education; Vol. 4 No. 2 (2022): Journal on Teacher Education; 281-292
Journal on Teacher Education; Vol. 4 No. 2 (2022): Journal on Teacher Education; 281-292
Penelitian ini bertujuan untuk mengetahui prosedur pengembangan perangkat pembelajaran, keterkaitan antar komponen TPACK dan efektifitas e-modul pada proses pembelajaran. Metode penelitian yang digunakan adalah metode Research and Development (R & D)
Autor:
Ernawati, M. Dwi Wiwik, Yusnidar, Haryanto, Setiya Rini, Endah Febri, Aldila, Febri Tia, Haryati, Tri, Perdana, Rahmat
Publikováno v:
Journal of Turkish Science Education (TUSED); Sep2023, Vol. 20 Issue 3, p399-417, 19p
Publikováno v:
Jurnal Pengabdian Masyarakat Pinang Masak; Vol. 2 No. 2 (2021): Desember 2021; 62-71
Quality learning can be made if the teacher has the ability to take advantage of all the potential that exists for the learning carried out. Teachers need pedagogic, social, personal and professional competencies to continuously improve performance a
Autor:
Dwi Wiwik Ernawati, M., Sudarmin, Asrial, Damris, Muhammad, Haryanto, Eko Nevriansyah, Fitriani, Riska, Putri, Wita Ardina
Publikováno v:
European Journal of Educational Research; Jul2022, Vol. 11 Issue 3, p1349-1361, 13p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
International Journal of Online & Biomedical Engineering; 2020, Vol. 16 Issue 3, p46-59, 14p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.