Zobrazeno 1 - 10
of 72
pro vyhledávání: '"Erkan, Hasan"'
Publikováno v:
SAGE Open, Vol 13 (2023)
The purpose of this study is to analyse the structural relations between L2 learners’ mindsets, L2 grit and the L2 motivational self-system (L2MSS). The main driving force behind the study is the observation that mindsets have emerged as a signific
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/be93b633b28e4d01b5a241047eca7ba3
Publikováno v:
Educational Process: International Journal (EDUPIJ). 11(2):147-166
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=1084565
Publikováno v:
Mehmet Akif Ersoy University Journal of Education Faculty; tem2024, Issue 70, p1-25, 25p
Publikováno v:
In Neuropsychologia 16 March 2020 140
Publikováno v:
Celal Bayar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi / Celal Bayar University Journal of Social Sciences. 17(04):405-418
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=881490
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
SAGE Open; Oct-Dec2023, Vol. 13 Issue 4, p1-13, 13p
Publikováno v:
SAGE Open, Vol 8 (2018)
This study explored the impact of homogeneity of answer choices on item difficulty and discrimination. Twenty-two matched pairs of elementary and secondary mathematics items were administered to randomly equivalent samples of students. Each item pair
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/a07dd3c0756f406d8e7097f6efafd6ee