Zobrazeno 1 - 10
of 47
pro vyhledávání: '"Erkan, İsmail"'
Publikováno v:
Journal of Enterprise Information Management, 2021, Vol. 35, Issue 6, pp. 1789-1811.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/JEIM-04-2020-0129
Autor:
Erkan, Ismail
The influence of electronic word of mouth (eWOM) on consumers’ purchase intentions has long been known. However, the emergence of social media has brought a new perspective to eWOM through enabling users to communicate with their existing networks
Externí odkaz:
http://ethos.bl.uk/OrderDetails.do?uin=uk.bl.ethos.690873
Autor:
Erkan, Ismail1 (AUTHOR), Unal, Sevtap1 (AUTHOR), Acikgoz, Fulya2 (AUTHOR) fulya.acikgoz@eas.bau.edu.tr
Publikováno v:
Journal of Marketing for Higher Education. Jul-Dec2023, Vol. 33 Issue 2, p205-222. 18p. 3 Diagrams, 7 Charts.
Autor:
Mogaji, Emmanuel, Erkan, Ismail
Publikováno v:
In Travel Behaviour and Society January 2019 14:21-33
Publikováno v:
Asia Pacific Journal of Marketing and Logistics, 2018, Vol. 30, Issue 5, pp. 1222-1238.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/APJML-10-2017-0257
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
ERKAN, İsmail1 ismail.erkan@ikcu.edu.tr
Publikováno v:
Cumhuriyet University Journal of Economics & Administrative Sciences / Cumhuriyet Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi. May2020, Vol. 21 Issue 1, p128-145. 18p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
International Journal of Internet Marketing and Advertising; 2023, Vol. 19 Issue: 1 p328-349, 22p
Publikováno v:
International Journal of Technology Marketing; 2023, Vol. 17 Issue: 2 p212-238, 27p