Zobrazeno 1 - 10
of 22
pro vyhledávání: '"Ergün, Esin"'
Publikováno v:
Journal of Educational Technology & Online Learning (JETOL); 2024, Vol. 7 Issue 2, p194-207, 14p
Autor:
Ergün, Esin, Avcı, Ümmühan
Publikováno v:
Journal of Educational Technology & Society, 2018 Jul 01. 21(3), 60-73.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26458507
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Avcı, Ümmühan, Ergün, Esin
Publikováno v:
Interactive Learning Environments; Feb 2022, Vol. 30 Issue 1, p71-84, 14p
Autor:
Ergün, Esin1 esinergun@karabuk.edu.tr, Usluel, Yasemin Koçak2 kocak@hacettepe.edu.tr
Publikováno v:
Educational Technology & Society. Oct2016, Vol. 19 Issue 4, p34-46. 13p.
Autor:
ERGÜN, Esin, KURNAZ, Fatma Betül
Publikováno v:
Volume: 12, Issue: 2 532-549
Journal of Theoretical Educational Science
Journal of Theoretical Educational Science
Buçalışmada e-öğrenme ortamlarındaki öğrencilerin öğrenme stillerinin akademikbaşarı üzerindeki etkisi araştırılmıştır. Araştırmada “e-öğrenme stilleri,çevrim içi derslere katılım, video kayıtlarını izleme değişkenle
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=tubitakulakb::d440b8f91f66a4b0949b7d2a9a4119e9
https://dergipark.org.tr/tr/pub/akukeg/issue/44396/407029
https://dergipark.org.tr/tr/pub/akukeg/issue/44396/407029
Autor:
ERGÜN, Esin, KURNAZ, Fatma Betül
Publikováno v:
Volume: 25, Issue: 4 1515-1532
Kastamonu Eğitim Dergisi
Kastamonu Eğitim Dergisi
The aim of this study is to determine the students’ sense of community and engagementlevels which have an impact on the learning process in online learning environments and toexamine the relationships between these variables. The study sample consi
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=tubitakulakb::54adfc6347a42d80268103f0299f7629
https://dergipark.org.tr/tr/pub/kefdergi/issue/30766/332498
https://dergipark.org.tr/tr/pub/kefdergi/issue/30766/332498
Publikováno v:
Open Praxis; Apr-Jun2020, Vol. 12 Issue 2, p175-189, 15p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Avcı, Ümmühan, Ergün, Esin
Publikováno v:
Journal of Kirsehir Education Faculty; Dec2017, Vol. 18 Issue 3, p847-864, 18p