Zobrazeno 1 - 10
of 146
pro vyhledávání: '"Erdman, N"'
Autor:
Lanier, C. H., van de Walle, A., Erdman, N., Landree, E., Warschkow, O., Kazimirov, A., Poeppelmeier, K. R., Zegenhagen, J., Asta, M., Marks, L. D.
The c(6x2) is a reconstruction of the SrTiO3(001) surface that is formed between 1050-1100oC in oxidizing annealing conditions. This work proposes a model for the atomic structure for the c(6x2) obtained through a combination of results from transmis
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/0707.2561
Autor:
Cortes N, Martin J, Dunn R, Blackstone A, Caswell S, Ambegaonkar J, Hacherl S, McGill C, Kelshaw P, Erdman N, Lincoln A
Publikováno v:
Archives of Clinical Neuropsychology. 36:642-642
Objective Middle school is often the first exposure to American football for many children. However, research examining concussion in football has primarily focused on high school and older athletes. Therefore, we investigated the incidence of concus
Autor:
McGill C, Ambegaonkar J, Lincoln A, Kelshaw P, Hacherl S, Erdman N, Caswell S, Cortes N, Dunn R, Martin J
Publikováno v:
Archives of Clinical Neuropsychology. 36:650-650
Objective High rates of concussion in sex-comparable sports have been reported at the high school (HS), however, research examining concussion rates and time loss, in middle school (MS) sports is limited; therefore, we investigated concussion rates a
Autor:
Nemeth, L., Moscoso, J., Erdman, N., Bare, S.R., Oroskar, A., Kelly, S.D., Corma, A., Valencia, S., Renz, M.
Publikováno v:
In Studies in Surface Science and Catalysis 2004 154 Part C:2626-2631
Autor:
Erdman, N., Marks, L.D.
Publikováno v:
In Surface Science 2003 526(1):107-114
Publikováno v:
In Surface Science 2000 470(1):1-14
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.