Zobrazeno 1 - 10
of 61
pro vyhledávání: '"Erdal, Ebru"'
Autor:
Erdal, Ebru
The purpose of this study is to investigate how attitude and credibility have an impact on consumers' buying behavior in connection with influencer marketing. Thus, the study aims to investigate which of the phenomena influencer marketing and WoM are
Externí odkaz:
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:uu:diva-480032
Autor:
Erdal, Ebru1 ebruerdalbio@gmail.com
Publikováno v:
Sakarya University Journal of Science (SAUJS) / Sakarya Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü Dergisi. Jun2024, Vol. 28 Issue 3, p579-588. 10p.
Autor:
Erdal, Ebru, Bakici, Caner, Arslan, Aslıhan, Batur, Barış, Yaman, Mehmet Emrah, Alçığır, Mehmet Eray, Akyol, Mesut, Ekim, Okan, Salih, Bekir, Uğurlu, Nagihan
Publikováno v:
In International Journal of Pharmaceutics 15 October 2023 645
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Biomedical Physics & Engineering Express; Jan2024, Vol. 10 Issue 1, p1-17, 17p
Publikováno v:
Biological Trace Element Research; Apr2023, Vol. 201 Issue 4, p2058-2070, 13p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Erdal, Ebru
The purpose of this study is to investigate how attitude and credibility have an impact on consumers' buying behavior in connection with influencer marketing. Thus, the study aims to investigate which of the phenomena influencer marketing and WoM are
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::d791a9a5febbe74e988661e6780da054
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:uu:diva-480032
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:uu:diva-480032
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.