Zobrazeno 1 - 10
of 41
pro vyhledávání: '"Eraslan, R."'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Objective: This cross-sectional descriptive study aimed to determine the prevalence of temporomandibular disorder (TMD) and oral parafunctions in dental assistant students and examine the effects of sex and years of education. Materials and Methods:
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::ae47040bd3a227a7c60d1340e0dadc3f
https://doi.org/10.22541/au.162549068.84965035/v1
https://doi.org/10.22541/au.162549068.84965035/v1
Objectives: The purpose of this study was to investigate the fracture resistance, biocompatibility, hardness, and transverse strength of non-precious metal alloy (chromium-cobalt; Cr-Co), titanium (Ti), zirconia (Zr), polymethylmethacrylate (PMMA), a
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=r39c86a4b39b::405d91470b5685d81280f778095a46fd
https://aperta.ulakbim.gov.tr/record/230786
https://aperta.ulakbim.gov.tr/record/230786
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Aim: The effect of oral rehabilitation on the oral perception of implant-supported overdenture patients is a concern. This study evaluated the effects of the attachment type and palatal coverage on oral perception and patient satisfaction in maxillar
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=r39c86a4b39b::9d15b737ff5f33e370946a98764ff634
https://aperta.ulakbim.gov.tr/record/68499
https://aperta.ulakbim.gov.tr/record/68499
Publikováno v:
Nigerian Journal of Clinical Practice; Sep2021, Vol. 24 Issue 9, p1373-1379, 7p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.