Zobrazeno 1 - 10
of 20
pro vyhledávání: '"Erşahin, Zehra"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
PEKASIL, Ayşenur, ERŞAHİN, Zehra
Publikováno v:
Volume: 13, Issue: 19 2404-2422
OPUS International Journal of Society Researches
OPUS International Journal of Society Researches
Current work reviews the philosophical underpinnings of the Grounded Theory- or “Temellendirilmis Kuram” or “Gomulu Teori” as translated into Turkish, with an aim to identify the shift from its critical realist epistemology to a more relativi
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=tubitakulakb::12fb406f95d8d36092b15dbbee404eb6
https://dergipark.org.tr/tr/pub/opus/issue/46281/566221
https://dergipark.org.tr/tr/pub/opus/issue/46281/566221
Autor:
ERŞAHİN, Zehra, BOZ, Nevfel
Publikováno v:
Volume: 9, Issue: 25 762-781
İDEALKENT
İDEALKENT
Modernurban planning seems to neglect taking into account the inner resources ofindividuals while designing a sustainable urban life. In rethinkingurbanisation, spirituality must be seen as an integral part of the humanconnectedness in the context of
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::dda47d64dcec79bef610c38687bb068a
https://app.trdizin.gov.tr/makale/TXprd09EQTFOUT09
https://app.trdizin.gov.tr/makale/TXprd09EQTFOUT09
Autor:
Pekasıl, Ayşe Nur, Erşahin, Zehra
Publikováno v:
OPUS - International Journal of Society Researches; Sep2019, Vol. 13 Issue 19, p2404-2422, 19p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Sakız, Halis, Woods, Charlotte, Sart, Hande, Erşahin, Zehra, Aftab, Raiha, Koç, Nizamettin, Sarıçam, Hakan
Publikováno v:
International Journal of Inclusive Education; Mar2015, Vol. 19 Issue 3, p250-269, 20p